16 júla 2009

iPhone 3G riešenie problému s GPS po aktualizácii na 3.0

Nedávno som aktualizoval svoj iPhone 3G na firmware 3.0 aktualizácia prebehla bez problémov a aj následný jailbrake cez redsn0w. Následne som však zistil že mi nefunguje GPS resp. že ma zameria len cez trianguláciu siete a cez wifi. Skúsil som všetky možné nastavenia, restore, dokonca nepomohol ani upgrade na 3.1 beta ani následný downgade :( shit.... Na nete som zistil že tento problém sa týka viacerých užívateľov ktorým po upgrade na O.S 3.0 skapala GPSka. Nepomohli ani návody ktoré som našiel na nete... no už len čakať na spasenie od Apple vo forme opravy firmware :( ale aj tak mi to nedalo a snažil som sa skúšať všetky možne nastavenia až raz..... :) GPS sa rozbehlo a odvtedy funguje. Použil som tento postup.

1. V iPhone s O.S. 3.0 po jailbrake som v nastaveniach - Nastavenia- Všeobecné- Uzamykanie - vypol automatické uzamykanie zaškrtnutím možnosti "Nikdy"

2. Taktiež v Nastavenia- Všeobecné- Sieť- som vypol 3G

3. Vypol som Wifi

4. V Nastavenia- Všeobecné- som vypol GPS v možnosti Lokalizačné služby

5. Telefón som "reštartoval" vypnutím a následným zapnutím

6. Po zapnutí som v nastaveniach zapol GPS "Lokalizačné služby" a skúsil cez mapy lokalizovať svoju polohu. Pri tomto bode sa snažte aby ste mali čistý výhľad na oblohu najlepšie niekde vonku. Tentokrát ma telefón zameral síce po dlhšej dobe, cca. 5min. ale už to bola poloha z GPS "blikajúca modrá bodka" a nie len cez sieť :) Následne som mu dal znovu reštart a po zapnutí som 3G znovu vrátil 3G do polohy zap. Tentokrát po zapnutí app. Mapy ma telefón zameral takmer okamžite a GPS ide bez problémov. :)

Dúfam že Vám tento postup pomôže ako pomohol mne :) Good Luck

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Very Thanks !!!!!!

Anonymný povedal(a)...

Super.. rozbehlo sa mi to :) thx

Anonymný povedal(a)...

mne to nepomohlo ani z presne takeho isteho postupu ako to bolo aj na inej stranke..